Domena – ciężki wybór przedsiębiorcy.

Domeny internetowe

Jaką domenę wybrać? Jaka będzie dla mnie dobra? Jakie koszty poniosę? Jak ją wypozycjonować?

Z takimi pytaniami spotykamy się na codzień rozmawiając z klientami. Wszyscy razem i każdy z osobna stoi przed takim dylematem “wchodząc” w wirtualny świat.

Odpowiedzi, jak i recepty nie ma jednakowej. Jak w przypadku choroby, lekarz wybiera odpowiedni lek, tak my dobieramy dla każdego odpowiednią “opcję domenową”.

Jeżeli klientem jest np. mechanik samochodowy, który posiada mały warsztat to nie proponujemy wybierania domeny w głównym TLD czyli .pl, staramy się uzmysłowić mechanikowi, że równie dobra, a i ekonomiczniejsza, będzie domena chociażby regionalna (*.bydgoszcz.pl, *.pila.pl lub *.torun.pl). Dzisiejszy internauta poszukujący usług nie będzie myślał o zapamiętaniu adresu, lecz wpisze po prostu w wyszukiwarkę: “mechanik bydgoszcz“, bądź co częsciej czyni korzysta z map internetowych, na których umieszczone sa punkty POI – niejednokrotnie również wizytówki tychże firm.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *